Kundtjänst

Kundservice/Kundrådgivare för uppdrag till vår kund i Lund!

Om tjänsten

Har du ett starkt servicefokus, är van att kommunicera med kunder och trivs i ett högt tempo? Då kan detta vara uppdraget för dig! Uppdraget är med start 1 september och pågår i 6 månader med chans till anställnings direkt hos kunder därefter. Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Som Kundservicemedarbetare kommer du att vara en viktig del i vårt uppdrag att leverera god service till både nya och befintliga kunder. Du hanterar inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt samt utför enklare administrativa uppgifter, såsom registrering av listor. Du behöver vara trygg i att snabbt sätta dig in i nya system och kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift.

Du kommer att arbeta i en bransch i ständig förändring tillsammans med ett engagerat och positivt team. För att lyckas i rollen krävs att du är stresstålig, flexibel och har förmåga att bidra till den fortsatta utvecklingen av kundservicefunktionen.

Kundens värdeord – mod, ansvar och engagemang – genomsyrar allt arbete.

Tjänsten är på heltid med start 1 september och 6 månader framåt, kan komma att bli anställd direkt hos kund därefter om allt faller väl ut.

Kontorstider måndag till fredag och på plats på kontoret.

Vem är du?

Vi söker dig som:

– Har erfarenhet av kundservice eller annat arbete med kundbemötande
– Erfarenhet från energibranschen
– Är serviceinriktad, lösningsorienterad och ansvarstagande
– Har god samarbetsförmåga och lätt för att anpassa dig
-Kommunicerar flytande på svenska i både tal och skrift
– Har lätt för att lära dig nya system

Meriterande:
– Tidigare arbete inom teknisk support med komplexa kundsamtal
– Vana att hantera känsliga kundsituationer, t.ex. betalningssvårigheter

Ansök nu
Stad
Lund
Publicerad
9 april
Sista ansökningsdag
27 april
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
73629